Ik heb een klacht over BestelThuis

Terug naar vorige pagina

Heb je een klacht over de geleverde service van BestelThuis? Stuur dan je klacht per e-mail naar [email protected]. Wij zullen binnen 14 dagen, na ontvangst van de klacht, reageren. Voor meer informatie over onze klachtenregeling en geschillen verwijzen wij je naar artikel 14 en 15 van onze algemene voorwaarden. BestelThuis is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Zij zullen als onafhankelijke partij bemiddelen en tot een bindende uitspraak komen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy