Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Terug naar vorige pagina

Voor het wijzigen van je bestelling dien je contact op te nemen met de leverancier. Het telefoonnummer van de leverancier vindt je in de bevestigingsmail. Wijzigingen kunnen helaas niet rechtstreeks aan BestelThuis worden doorgegeven.

Wanneer je de bestelling online betaald heb, kan je onderling met de leverancier afspreken voor het terugbetalen van het verschil of je bestelling annuleren en de juiste bestelling opnieuw plaatsen. Neem in dat geval wel contact op met de klantenservice zodat wij het betaalde bedrag naar je rekening terug kunnen storten.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy